مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خواص عسل کنار شفاف و ارگانیک + قیمت امسال

آنچه در این مقاله می خوانید ...

عسل کنار؛ منبع آنتی اکسیدانآیا شیرینی عسل چاق کننده است؟درمان زخم با عسلنقش خواص عسل کنار شفاف و ارگانیک در رشدقیمت جدید عسل کنار شفاف

خواص عسل کنار شفاف و ارگانیک یکی از ارکان تامین سلامتی انسان محسوب شده و با به کارگیری این ماده و مصرف آن در طول روز می توانید در مقابل بسیاری از بیماری ها مصون باشید. این عسل بسیار پرطرفدار است و ترکیباتی که در آن وجود دارد بیماران زیادی را به سمت درمان هدایت کرده است و به همین دلیل محبوبیت زیادی در میان خریداران دارد.

همانطور که می دانید اعضای بدن ما همواره در معرض آسیب های مختلف از جمله سرطان و زخم معده یا بیماری های مربوط به کبد هستند. همچنین ابتلا به امراض پوستی یا ترس از پیری زودرس نیز می تواند تهدید کننده انگیزه افراد برای داشتن زندگی آرامش بخش باشد. در اینجا گفتن این نکته ضروری است که خوردن عسل برای تمام اقشار جامعه در هر سنی که باشند لازم است و می تواند از به وجود آمدن چنین شرایطی برای آنها جلوگیری کند.

افرادی که به طور مداوم عسل مصرف می کنند و برای خود و خانواده شان این محصول پر ارزش را فراهم می آورند در واقع از به وجود آمدن خسارات جانی و مالی متعدد احتمالی در آینده جلوگیری کرده و بدین ترتیب در سلامت کامل با عزیزان خود زندگی خواهند کرد.

عسل کنار مخصوص

خواص عسل کنار شفاف و ارگانیک

عسل کنار؛ منبع آنتی اکسیدان

یکی از خواص عسل کنار شفاف و ارگانیک آنتی اکسیدان بودن آن است که مهمترین نقش را در جلوگیری از بروز سرطان بر عهده دارد. در ادامه به بیان ویژگی های موجود در عسل کنار که در رابطه با خاصیت آنتی اکسیدانی این ماده پرخاصیت هستند خواهیم پرداخت:

  • ترکیبات فنولی: همانطور که می دانید اسیدهای فنولیک باعث می شوند تحریک سلول های سرطانی به کمترین حد خود رسیده و بدین ترتیب مانند یک سپر در برابر سرطان های مختلف عمل می کنند. از آنجا که با مصرف عسل می توانید این ماده را به تمام سلول های بدن در بافت های گوناگون برسانید در واقع تمام اعضای بدن خود را در مقابل سرطان بیمه کرده اید.
  • ضد استرس: از بین بردن استرس با داشتن خاصیت اکسیداتیو موجود در عسل کنار موجب می شود مواد مضر ترشح شده ناشی از استرس نتوانند تاثیرات منفی بر بدن بگذارند.
  • افزایش ایمنی: یکی از مهمترین خواص عسل کنار شفاف و ارگانیک این است که می تواند ایمنی بدن را افزایش داده و آن را در مقابل بروز سرطان یا فعالیت های سلول های سرطانی ایمن گرداند. بدین ترتیب اعضای بدن قادر خواهند بود سلول های سرطانی ایجاد شده را از بین ببرند.
  • محافظت از قلب: آنتی اکسیدان موجود در عسل کنار محافظت ویژه ای از قلب به عمل می آورد و برای درمان بیماری های قلبی نیز مناسب است.
  • پوست شاداب: عسل درمانی یا عسل تراپی برای داشتن پوستی شاداب در سالیان اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و افرادی که اقدام به انجام این کار می کنند نتایج فوق العاده ای را تجربه کرده اند.

عسل موم دار

عسل کنار با موم

آیا شیرینی عسل چاق کننده است؟

همانطور که گفته شد خواص عسل کنار شفاف و ارگانیک بی شمار است اما زیاده روی در مصرف هرگونه ماده غذایی موجب می شود تاثیر عکس را دریافت کنید. عسل نیز از این قاعده مستثنا نبوده و از آنجا که دارای مقادیر زیادی ترکیبات قندی طبیعی است ممکن است زیاده روی در خوردن آن باعث تشدید بیماری های مختلف مانند دیابت گردد.

اما در صورتی که بتوانید این ماده طبیعی را به صورت متعادل اندازه لازم و استاندارد مصرف کنید نه تنها شاهد چاقی نخواهید بود بلکه کاهش وزن را نیز تجربه خواهید کرد. علت داستان وزن مناسب حتی با خوردن عسل این است که شیرینی طبیعی موجود در این ماده برخلاف شکر و شیرینی های مصنوعی به سرعت جذب بدن شده و هضم می گردد. همچنین این شیرینی تبدیل به چربی های غیر مفید نخواهد شد.

 

 

درمان زخم با عسل

خواص عسل کنار شفاف و ارگانیک از دیرباز مورد توجه قرار گرفته و از این ماده برای ترمیم زخم ها استفاده می کرده اند. عسل یک مبارز همه فن حریف برای از بین بردن باکتری ها و میکروب ها به شمار می رود و به عنوان یک آنتی بیوتیک طبیعی شناخته می شود. بنابراین می تواند از بروز عفونت در ناحیه زخم جلوگیری کرده و در بهبود سریع تر آن موثر باشد.

پی اچ موجود در عسل نه تنها میدان اسیدی موجود در اطراف زخم را از بین می برد بلکه با تنظیم آن می تواند عملکرد سلول ها را بهبود بخشیده و تکثیر آنها را با سرعت بیشتری رقم بزند. وجود عسل بر روی زخم از به وجود آمدن بافت اضافی و در نتیجه برآمده شدن قسمت آسیب دیده پیشگیری می نماید. تامین رطوبت لازم در ناحیه زخم نیز از وظایف عسل کنار محسوب می گردد که باعث به وجود آمدن شرایط لازم جهت ترمیم است.

عسل خالص

عسل کنار صد در صد خالص

نقش خواص عسل کنار شفاف و ارگانیک در رشد

مطالب زیادی در رابطه با خواص عسل کنار شفاف و ارگانیک بیان شده است که هر کدام از آنها چکیده تحقیقات انجام شده توسط کارشناسان و متخصصین است. بر اساس این تحقیقات، عسل منبع پرارزشی از انواع ویتامین های مخصوص رشد و پروتئین های مفید است. وجود چنین عناصری در عسل کنار باعث می شود رشد افراد و به خصوص کودکان با سرعت و کیفیت بالاتری انجام بپذیرد.

کودکانی که مصرف عسل در برنامه غذایی آنها قرار دارد در آینده دارای بدن های قوی تر و استخوان های محکم تر خواهند شد. همچنین این افراد دیرتر به سراغ پیری می روند و بدن های مقابل در برابر ویروس و باکتری دارند. همانطور که می دانید درصد زیادی از رشد بدن انسان در سنین کودکی و نوجوانی شکل می پذیرد و بهتر است در همین سنین نسبت به گنجاندن عسل کنار در غذای آنها اقدام نمایید.

انواع عسل

عسل کنار طبیعی مرغوب

قیمت جدید عسل کنار شفاف

قیمت عسل با توجه به موارد مختلفی تعیین می گردد که از آن جمله می توان به خواص عسل کنار شفاف و ارگانیک  اشاره نمود. هرچند که تمام عسل های تولید شده توسط تولید کنندگان معتبر و اصلی دارای خواص فراوانی هستند اما عسل کنار با صرف هزینه های بالا و به کارگیری تلاش فراوان به دست می آید.

با وجود این محصول عسل کنار با قیمت منصفانه در اختیار خریداران قرار گرفته است تا تمام اقشار جامعه بتوانند آن را تهیه کنند. قیمت عسل کنار با کیفیت و درجه یک در محدوده 600 تا 1.800 هزار تومان قرار داشته و به دست آوردن قیمت جدید این محصول از طریق مراجعه به سایت و تماس با کارشناسان امکان پذیر است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *