مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تاثیر صادرات در رقابت عسل ایرانی در جهان

آنچه در این مقاله می خوانید ...

بهترین عسل ایرانی کدام است؟عسل آویشن به چه کشورهایی صادر می شود؟نحوه بسته بندی عسل عمدهقیمت عسل ایرانی صادراتی
رقابت عسل ایرانی در جهان

بازار تجارت جهانی عسل ایرانی برای بسیاری از مردم دنیا شناخته شده است و رقابت عسل ایرانی در جهان امری انکار ناپذیر است زیرا محصولات غذای ایرانی خواص فراوانی دارند و پرورش یافته در مناطق حاصلخیز و خوش آب و هوا هستند.

موضوع صادرات در مورد عسل های تولید شده در ایران حائز اهمیت فراوانی است و از آنجا که بسیاری از مشتریان عمده عسل در خارج از کشور حضور دارند می توان گفت صادر کردن این محصول پربرکت به خارج از مرزها باعث می شود رقابت میان فروشندگان عسل در بازارهای بین المللی به شدت افزایش پیدا کند.

کیفیت عسل های مرغوب ایرانی که از درجه خلوص بالایی برخوردار هستند بسیار زیاد است و به همین دلیل علاقه مندان فراوانی در سرتاسر جهان دارد. زنبوردارانی که در مناطق جنوبی کشور ایران مشغول به تولید عسل هستند محصولات خود را غربالگری می کنند.

این افراد عسل هایی که کیفیت مطلوب تری دارند را به برای عرضه به بازارهای جهانی آماده می کنند زیرا این روند سبب می شود نام عسل ایرانی توسط افرادی که در خارج از مرزهای ایران حضور دارند به نیکی یاد شود.

قدم گذاشتن در عرصه رقابت اثر ایرانی در جهان و صادرات این محصول ریسک بسیار پایینی دارد زیرا محصول عسل نه تنها آسیب پذیری کمی دارد بلکه مشتریان آن نیز در کشورهای آسیایی مانند عراق،  سوریه،  افغانستان،  ترکیه، ارمنستان و… مایل به انجام معاملات عمده و خرید این محصول پر ارزش هستند.

چنانچه تمایل دارید اطلاعات مفیدی در این زمینه به دست بیاورید تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

رقابت عسل ایرانی در جهان

رقابت عسل ایرانی در جهان 

بهترین عسل ایرانی کدام است؟

کشور ایران مناطق آب و هوایی گوناگونی دارد و با توجه به اینکه هر گیاهی در هر منطقه ای می روید عسل های تولید شده نیز دارای خواص مختلفی خواهند بود. رقابت عسل ایرانی در جهان بر اساس وجود کیفیت و میزان خلوص شکل می گیرد و این رقابت در گونه های مختلف عسل تخمین زده می شود.

عسل های صادر شونده توسط کشور ایران تنوع گسترده ای دارند که از جمله پرطرفدارترین و پرفایده ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عسل آویشن: این محصول طبع گرمی دارد و برای افرادی که بدن آنها همیشه احساس سردی می کند گزینه مناسبی به شمار می آید. این عسل باعث بروز جوش های پوستی نشده و التهابات درون خون را افزایش نخواهد داد. علاوه بر موارد گفته شده مصرف این ماده غذایی تاثیر بسیار زیادی بر رفع علائم سرماخوردگی نیز به همراه خواهد داشت.
  • عسل کنار: این نوع عسل طبع سردی دارد و برای از بین بردن التهابات موجود در بدن انسان در فصل های گرم بسیار موثر است. همچنین از این محصول برای رفع التهابات پوستی و جوش های صورت و بدن استفاده می گردد.
  • عسل گون: عسل های گون قدرت و انرژی بسیاری به فرد استفاده کننده ارائه می دهند و اشخاصی که به فعالیت های ورزشی می پردازند می تواند قبل از شروع فعالیت خود از این عسل مصرف کنند و بدون افت انرژی به کارهای خود بپردازند.
  • عسل گشنیز: مصرف عسل های گشنیز در وعده صبحانه نشاط و شادابی فوق العاده ای به فرد می بخشد و باعث می شود میزان تحمل و صبر او تا حد زیادی افزایش پیدا کند.

عسل آویشن صادراتی

عسل آویشن صادراتی

عسل آویشن به چه کشورهایی صادر می شود؟

عسل آویشن یکی از پرطرفدارترین عسل های ایرانی است که نقش پررنگی در سودآوری برای اقتصاد کشور به همراه دارد. از آنجا که این محصول بسیار مورد توجه خریداران عمده عسل قرار گرفته است افراد زیادی برای تجارت عسل آویشن به صورت عمده و صادرات آن به کشورهای گوناگون اقدام نموده اند.

کشور افغانستان از جمله مهمترین بازارهای هدف برای رقابت عسل ایرانی در جهان محسوب می شود و نمایندگان فروش معتبر و حرفه ای به خوبی می دانند که بایستی تمرکز ویژه ای بر ارسال محصولات خود به این کشور داشته باشند.

خریداران عسل آویشن در کشور عراق نیز علاقه زیادی به خرید این محصول از کشور ایران دارند و از آنجا که میزان تقاضا برای خرید این کالا در کشور عراق بسیار زیاد است می توان گفت صادرات عسل در اندازه وسیع به کشور عراق به شدت سودآور است.

کشورهای دیگری مانند ارمنستان و سوریه و همچنین کشورهای اروپایی و عربی نیز برای خرید عسل آویشن ایرانی اقدام می کنند و با خرید این محصول مردم این کشورها از خواص موجود در آن بهره می برند و از این کالا برای درمان بسیاری از بیماری های خود استفاده می کنند.

بسته بندی عسل برای صادرات

برداشت عسل برای صادرات

نحوه بسته بندی عسل عمده

عسل هایی که برای صادرات به صورت عمده آماده می شوند به روش خاصی بسته بندی می گردند تا در طی مسیر دچار آسیب نشده و به صورت کاملاً سالم به دست مشتری برسند.

تولید کنندگان معتبر و حرفه ای که سالیان سال است در زمینه تولید و رقابت عسل ایرانی در جهان فعالیت می کنند به خوبی با چالش های احتمالی در شغل خرید و فروش عسل آشنا هستند و می دانند بسته بندی هایی که برای صادرات عمده عسل انجام می گردد به چه صورتی باید انجام شود تا خطری متوجه بسته بندی ها نگردد.

معمولا استفاده از جعبه های محافظ ایده آل ترین راه حل برای جلوگیری از رسیدن آسیب به بطری ها یا شیشه های عسل است. قرار دادن محصول در داخل جعبه های محافظ  دار می تواند از ایجاد خط و خش یا ترک در بسته بندی محصول جلوگیری کند.

برای اطمینان بیشتر بهتر است در میان جعبه ها تجهیزات مخصوصی را قرار دهید که ضربات ناشی از تکان ها را به خود جذب نموده و از انتقال موج فشار به محصول داخل جعبه پیشگیری نماید.

عسل های صادراتی معمولاً در ظرف هایی قرار می گیرد که درب آنها به صورت محکم و مطمئن بسته می شوند و احتمال بیرون ریختن عسل از آنها وجود نخواهد داشت. این بسته بندی ها توسط مواد پلاستیکی پلمپ می شوند و بدین ترتیب رعایت بهداشت به صورت حداکثر انجام خواهد گرفت.

مرغوب ترین عسل ایرانی

مرغوب ترین عسل ایرانی

قیمت عسل ایرانی صادراتی

قیمت اصلاً یکی از اصلی ترین محورهای رقابت عسل ایرانی در جهان است که مورد توجه خریدار و فروشنده قرار دارد. خریداران همیشه به دنبال تهیه محصولی هستند که علاوه بر داشتن کیفیت لازم پایین ترین قیمت را نیز به خود اختصاص داده باشد.

فروشندگان این محصول نیز همیشه به دنبال یافتن راه حل هایی هستند تا بتوانند پایین ترین قیمت ممکن را به خریدار ارائه دهند تا رضایتمندی او را جلب نمایند.

در حال حاضر مرغوب ترین عسل ایرانی در حدود 600 تا 1.800 هزار تومان فروخته می شود که بسته به کیفیت عسل متفاوت است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت محصولات ایرانی از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت با ما تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *