مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خواص عسل کنار بهتر است یا گون؟

آنچه در این مقاله می خوانید ...

میزان آنتی اکسیدان موجود در عسل طبیعیعلت محبوبیت عسل کنار در طب سنتیتفاوت عسل کنار و گونقیمت عسل کنار بهتر است یا گون؟
عسل کنار بهتر است یا گون

عسل کنار بهتر است یا گون؟ این سوال یکی از رایج ترین مسائلی است که در ذهن خریداران عسل های مختلف شکل می گیرد. در واقع خواص موجود در هر کدام از عسل های کنار یا گون برای کاربردهای مختلفی بهره گیری می شوند.

بنابراین نمی توان مشخص کرد که به طور قطع کدام یک از این دو نوع عسل بهتر از دیگری است. افرادی که مبتلا به بیماری های گوناگون هستند می توانند با انتخاب عسلی مناسب روند درمان بیماری خود را تسریع ببخشند. به عبارت دیگر شرایط موجود در بدن هر فرد مشخص کننده انتخاب او برای خرید عسل به شمار می رود. امروزه اشخاص زیادی با مراجعه به طبیبان سنتی و اسلامی و بازگو کردن شرایط جسمانی خود یا علائم احتمالی بیماری درخواست نسخه های شفابخش می کنند.

عسل کنار یکی از مواد طبیعی تاثیرگذار برای درمان امراض مختلف است که به عنوان یک داروخانه مجهز می تواند به کمک سلول های بدن بشتابد. این محصول طبع سردی دارد و مخصوصاً به عنوان از بین برنده التهابات پوستی و یا داخلی بدن به کار گرفته می شود. عسل گون نیز دارای طبعی خنثی است و معمولا توسط ورزشکاران استفاده می شود.

افرادی که دچار بیماری های حساسیتی یا مزاج گرم بیش از حد نیستند نیز می توانند از هر دوی این عسل ها استفاده کنند. بنابراین در پاسخ به سوال عسل کنار بهتر است یا گون، باید بگوییم انتخاب هر کدام از آنها لازم است با انجام مشورت با افراد متخصص صورت بپذیرد. خواندن این مطلب موجب می شود اطلاعات کامل تری در رابطه با عسل کنار به دست بیاورید تا بتوانید انتخابی دقیق تر انجام دهید.

 

عسل کنار بهتر است یا گون

عسل کنار بهتر است یا گون

میزان آنتی اکسیدان موجود در عسل طبیعی

همانطور که می دانید عسل ماده ای است که از طبیعت به دست می آید. خداوند مهربان در گیاهان موجود در طبیعت انواع مواد و عناصر مورد نیاز بدن انسان را قرار داده است. یکی از مهمترین این عناصر انواع آنتی اکسیدان ها هستند که نیاز اصلی بدن برای جلوگیری از رشد سلول های سرطانی به شمار می روند. آنتی اکسیدان های موجود در برخی گیاهان کمیاب که در دسترس ما قرار ندارند از طریق مصرف عسل کنار وارد بدن می شوند.

اما ممکن است این سوال پیش بیاید که میزان آنتی اکسیدان در کدام عسل بیشتر است و در این زمینه عسل کنار بهتر است یا گون؟ با توجه به تحقیقات انجام شده توسط کارشناسان و متخصصان و نتایج حاصل شده می توان گفت میدان آنتی اکسیدان موجود در انواع عسل ها به اندازه ای است که بتواند نیاز بدن را تامین کند. اما نکته مهم اینجاست که عسل تهیه شده کاملاً طبیعی باشد و از آب شکر برای تغذیه زنبورها استفاده نشده باشد.

عسل کنار مرغوب

علت محبوبیت عسل کنار در طب سنتی

عسل کنار یکی از پرفروش ترین انواع عسل در بازار است که خرید آن از دیرباز تا به کنون ادامه پیدا کرده است. اگر بخواهیم پاسخ کامل تری به سوال عسل کنار بهتر است یا گون؟ بدهیم لازم است ویژگی های عسل کنار را بیان کنیم تا خریداران بتوانند با دانستن آنها انتخاب دقیق تری را انجام دهند و محصولی متناسب با نیاز خود تهیه کنند. این ویژگی ها عبارتند از:

  • طبع سرد: عسل کنار دارای طبع سردی بوده و برای افرادی که به دنبال تغییر مزاج از گرم به سرد هستند بهترین گزینه محسوب می شود و آنها را از خرید داروهای شیمیایی نیاز می کند.
  • نامناسب برای مزاج بلغم: کسانی که دارای مزاج بلغم هستند نباید از این عسل استفاده کنند زیرا ممکن است باعث افزایش آن شود.
  • ضد التهابات معده: التهابات معده که بر اثر گرم مزاجی به وجود می آیند تا حد زیادی با مصرف عسل کنار برطرف می شوند. اما اگر در این باره بپرسید که عسل کنار بهتر است یا گون؟ باید بگوییم تقریباً هر دوی آنها برای اصلاح رفتار دستگاه گوارش مناسب هستند.
  • رفع سردرد: عسل کنار تاثیر زیادی در از بین رفتن سردرد دارد و کسانی که این محصول را به صورت روزانه مصرف می کنند کمتر دچار سردرد می شوند.
  • کاهش فشار چشم: فشار چشم که ناشی از افزایش گرمای بدن رخ می دهد می تواند با مصرف این ماده طبیعی تا حد زیادی رفع گردد.

عسل مرغوب اصل

عسل با خواص طبیعی

تفاوت عسل کنار و گون

در ادامه این مطلب پاسخ به سوال عسل کنار بهتر است یا گون؟ را به طور دقیق تر بیان می کنیم و بدین ترتیب آشنایی بیشتری با این مواد مغذی و پر ارزش پیدا خواهیم کرد. تفاوت میان عسل کنار و گون از جهت طبع آنان است و در واقع می توان گفت هر دوی این عسل ها شامل مقادیر قابل توجهی از انواع ویتامین ها، پروتئین ها، قند طبیعی،  کربوهیدرات، انواع ویتامین های گروه بی و سی و همچنین ماده آنتی اکسیدان هستند.

وجود تمام این عناصر برای بدن ضروری بوده و از آنجا که این عسل ها می توانند نیاز بدن به آنها را تامین کنند به عنوان یک عنصر اساسی در سبد غذایی خانواده استفاده می شوند. اما عسل کنار با داشتن طبعی سرد مسیر خود را از عسل گون جدا نموده و عملکرد متفاوت برای سیستم های بدن به همراه دارد. این اصلاً از گیاهی به نام سدر به وجود می آید و زنبورهای عسل که با استفاده از شیره این گیاه اقدام به تولید عسل می کنند ماده طبیعی در اختیار خریداران قرار می دهند که می تواند برای تغییر مزاج مثمر ثمر باشد.

عسل مرغوب اصل

عسل مرغوب اصل

قیمت عسل کنار بهتر است یا گون؟

بحث در مورد قیمت عسل کنار یا گون همیشه وجود داشته و بسیاری از افراد به دنبال یافتن پاسخ برای سوال قیمت عسل کنار بهتر است یا گون؟ می گردند. قیمت هر کدام از این عسل ها با توجه به شرایط پرورش زنبورهای عسل معین می گردد و شرکت های تولید کننده نیز با توجه به هزینه هایی که برای خرید عسل از زنبوردار پرداخت می کنند بهای نهایی آن را معین می نمایند.

اما در این میان خرید عسل از فروشنده اصلی که همان زنبوردار است باعث می شود بسیاری از هزینه ها کاهش پیدا کرده و به جای پرداخت پول به واسطه ها محصول را به طور مستقیم از تولید کننده بخواهید. این موضوع سبب می شود قیمت اصلی عسل را بپردازید و محصول را تازه تر از فروشگاه دریافت کنید.

در حال حاضر بهترین عسل کنار درجه یک در محدوده قیمتی  600 تا 1.800 هزار تومان در بازار خرید و فروش می شود که برای دریافت قیمت جدید و دقیق آن می توانید به سایت مراجعه کرده و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

2

2 پاسخ به “خواص عسل کنار بهتر است یا گون؟”

  1. عسل با توجه به مواد غذایی موجود برای سلامت ضروری است مصرف عسل با توجه به طبع گرمی که دارد برای مصرف در فصول سرد الزامی است و سیستم ایمنی بدنتان را مقاوم میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *