مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت جدید عسل کنار یک کیلویی + مشخصات، عمده

آنچه در این مقاله می خوانید ...

رنگ طبیعی عسل کنارعسل کنار را با چی بخوریم؟چرا عسل کف می کند؟مناسب ترین فصل برای خرید عسلقیمت جدید عسل کنار یک کیلویی در بازار عمده
قیمت جدید عسل کنار یک کیلویی1

قیمت جدید عسل کنار یک کیلویی در کنار کیفیت بالایی که دارد داخل بسته بندی های زیبا و جذاب قرار داده شده است تا مشتریان بتوانند با رغبت بیشتری خرید خود را انجام دهند. این عسل ها دوای درد امراض مختلف هستند و برای تولید آنها زحمت فراوانی کشیده شده است.

زنبورداران عزیز با انجام مراقبت های پی در پی و دائمی از زنبورهای عسل و رسیدگی به آنها موفق شده اند عسل کنار مرغوبی تهیه کنند. این محصول کاملا ارگانیک بوده و از وجود هرگونه ناخالصی عاری است. از آنجا که امروزه انجام عملیات تقلبی در روند تولید عسل های بی کیفیت رو به افزایش است لازم است قبل از خرید عسل به دنبال فروشنده ای بگردید که اطمینان کامل دارید.

معمولا تولید کنندگان محصولات خود را به نمایندگان مورد اعتماد خود واگذار می کنند تا بتوانند حاصل دسترنج خود را بدون هیچگونه تقلبی به دست مشتریان برسانند. ما در این مطلب اطلاعات مفیدی در رابطه با این محصول در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید خرید سریع تر و دقیق تری داشته باشید. همچنین در انتهای مقاله راهنمایی های لازم را در جهت دریافت جدیدترین قیمت جدید عسل کنار یک کیلویی را در دسترس شما قرار خواهیم داد.

قیمت جدید عسل کنار یک کیلویی1

قیمت جدید عسل کنار یک کیلویی

 

رنگ طبیعی عسل کنار

عسل های مختلف که با استفاده از گیاهان گوناگون به دست می آیند همه یک رنگ نیستند و هر عسل رنگ مخصوص به خود را دارد. به عنوان مثال عسل آویشن و کنار معمولا با رنگ های تیره تر تولید می شوند. اما عسل زعفران و گیاهان روشن تر دارای رنگ بازتر و شفاف تری هستند. این رنگ ها در قیمت جدید عسل کنار یک کیلویی نیز تغییری ایجاد نمی کنند و عامل تعیین کننده ارزش نهایی این ماده تنها کیفیت آن است.

تیرگی یا روشنی عسل هیچ تفاوتی در خواص آن ایجاد نمی کند و در واقع افراد با توجه به نیاز خود اقدام به انتخاب عسلی مناسب نموده و از خاصیت های آن بهره می برند. رنگ طبیعی عسل های کنار نیز با توجه به منطقه آب و هوایی تغییر می کند. عسل کنار در نمونه های مختلف تیره و روشن تولید می شود که نشان دهنده نوع گیاه مورد استفاده توسط زنبورها است.

با توجه به مطالب گفته شده می توان نتیجه گرفت که انتخاب عسل بهتر است همراه با دریافت مشاوره های مفید از کارشناسان با تجربه انجام گردد تا بتوانید نتایج بهتر و پربازده تری را از این محصول با ارزش دریافت نمایید.

قیمت جدید عسل کنار یک کیلویی3

عسل کنار یک کیلویی

عسل کنار را با چی بخوریم؟

خوردن عسل کنار ممکن است برای بعضی از افراد سخت باشد و با توجه به اینکه شیرینی عسل باعث ایجاد دلزدگی در بعضی از افراد یا کودکان گردد راهکارهای مختلفی ارائه شده است. یکی از بهترین این روش ها مصرف عسل به همراه مواد غذایی گوناگون است.

در طب اسلامی و سنتی خوردن عسل به همراه مواد دیگر توصیه شده است و انجام این عملیات باعث می شود خواص عسل و ماده مذکور با سرعت بیشتری جذب بدن شود. از آنجا که امروزه قیمت جدید عسل کنار یک کیلویی بسیار منصفانه است خرید این ماده نیز برای تمام اقشار جامعه ممکن گشته و تمام خانواده های ایرانی می توانند با خرید این محصول روند سلامت عزیزانشان را تضمین کنند.

نکته قابل توجه این است که عسل کنار طبع سردی دارد و بهتر است به همراه مواد غذایی با طبع گرم مصرف شود تا بدین ترتیب تعادل دمایی بدن برقرار شود. استفاده از عسل کنار در کنار مواد غذایی گرم طبع موجب می شود از ایجاد بلغم در سیستم های مختلف بدن جلوگیری شده و از ایجاد چاقی یا پف پیشگیری گردد.

قیمت جدید عسل کنار یک کیلویی4

عسل بهاره طبیعی

چرا عسل کف می کند؟

وجود کف در عسل هیچ ارتباطی با قیمت جدید عسل کنار یک کیلویی نداشته و از خواص آن نمی کاهد. در واقع کف هایی که بر روی لایه بیرونی عسل مشاهده می کنید در اثر علت های گوناگونی به وجود آمده اند. به عنوان مثال ممکن است هنگام پر کردن ظرف های عسل این حفره ها در لابلای بافت این محصول به وجود آمده باشند و پس از گذشت مدت زمانی هوای حبس شده در میان این حفره ها به قسمت های بالا منتقل شوند.

هوای استخراج شده به حالت کف مانند بر روی عسل قرار گرفته و مشکل خاصی برای بافت عسل به وجود نخواهد آورد. همچنین وجود ماده ای به نام ساپونین که دارای ارزش درمانی و غذایی بالایی است نیز ممکن است باعث به وجود آمدن این حباب های کف مانند بر روی عسل شود. این حباب ها نه تنها دلیلی بر کیفیت پتیین عسل نیست بلکه نشان دهنده ارگانیک بودن آن است.

 

مناسب ترین فصل برای خرید عسل

قیمت جدید عسل کنار یک کیلویی با توجه به فصل های مختلف تغییر می کند افرادی که به دنبال خرید این محصول با قیمت مناسب پسند بایستی به این موضوع نیز توجه ویژه ای داشته باشد. معمولا فصل برداشت بهترین عسل بهار است زیرا شاداب ترین و غنی ترین گیاهان و گل ها در این فصل می رویند و شرایط مطلوبی جهت پرورش زنبور عسل و تولید این ماده به وجود می آید.

اما باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که عسل های بهاره دارای قیمت بالاتری بوده و ممکن است برای همه اقشار جامعه  مناسب نباشد. عسل هایی که در فصل های زمستان و تابستان تولید می شوند نیز هر کدام خواص خود را دارند ولی ممکن است قیمتی پایین تر از عسل بهاره داشته باشد.

قیمت جدید عسل کنار یک کیلویی2

کیفیت عسل یک کیلویی کنار

قیمت جدید عسل کنار یک کیلویی در بازار عمده

قیمت جدید عسل کنار یک کیلویی در بازارهای کلی فروشی و عمده نسبت به عسل های تک فروشی پایین تر بوده و افرادی که این محصول را به صورت یکجا خریداری می کنند می توانند از مزایای بیشتری برخوردار باشند. به عنوان مثال کاهش هزینه های انتقال محصول از جمله مزیت های خرید عمده تلقی می شود. همچنین خریدار می تواند از طریق آشنایی با فروشنده اصلی اعتماد بالایی پیدا نموده و درصد زیادی از خرید خود را از این فروشندگان انجام دهد.

در حال حاضر قیمت بهترین عسل کنار در حدود 600 تا 1.800 هزار تومان در بازار معین شده است که با توجه به رقابت موجود و کیفیت عسل تولید شده تغییری می کند. چنانچه به دنبال خرید عسل مرغوب کنار با بهترین قیمت هستید ما به شما راهکاری ساده و مطمئن پیشنهاد می دهیم. مراجعه به سایت و تماس با کارشناسان از طریق شماره تلفن های قرار داده شده می تواند در رسیدن به این هدف کمک کننده باشد. با ما تماس بگیرید تا راهنمایی های مفیدی در زمینه انتخاب بهترین عسل را به شما ارائه دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

2

2 پاسخ به “قیمت جدید عسل کنار یک کیلویی + مشخصات، عمده”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *