مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

معرفی عسل کنار محلی تولید شمال + قیمت روز

آنچه در این مقاله می خوانید ...

مهمترین ترکیبات طبیعی موجود در عسل شمالآزمایش های کنترل کیفیت عسلافزایش سطح هوشیاری با مصرف عسلقیمت جدید عسل کنار محلی تولید شمال
عسل کنار محلی تولید شمال

عسل کنار محلی تولید شمال یکی از مرغوب ترین و خاصیت ترین عسل های تولید شده در کشور ایران است. این محصول منحصر به فرد در مناطق حاصلخیز شمال کشور تولید می شود و دارای خواص طبیعی گیاهان موجود در آن نواحی می باشد.

منشا گیاهی این محصول درختان کنار روییده در مناطق وحشی شمال است که تمام خواص و مواد معدنی موجود در این خاک پر برکت را به ثمره خود منتقل می نمایند. زنبورهای عسل با نشستن بر روی این گیاه قادرند شهد پرخاصیت و غنی را به عسل تبدیل نموده و آن را در اختیار انسان ها قرار دهند.

تولید کنندگان عسل طبیعی که مشغول پرورش زنبورهای عسل در مناطق شمالی کشور هستند عسلی را در اختیار خریداران قرار می دهند که دارای طعم و عطر خاصی بوده و تحت تاثیر مناسب ترین آب و هوا به وجود آمده است. عسل کنار محلی تولید شمال شیرینی مطلوبی دارد و ویژگی های ارگانیک موجود در آن محبوبیت آن را تا چندین برابر افزایش داده است.

خرید و فروش این محصول کاربردی برای مصارف درمانی یا غذایی روز به روز در حال رواج بیشتری است. افرادی که نسبت به فواید این ماده پر ارزش بینش دارند می دانند که مصرف روزانه آن ضامن سلامتی خود و خانواده شان خواهد بود. مطلبی که هم اکنون مطالعه می کنید شامل اطلاعاتی در مورد این کالای مفید است که موجب می شود بتوانید این محصول را از منابع اصلی و معتبر تهیه کنید.

عسل کنار محلی تولید شمال

عسل کنار محلی تولید شمال

مهمترین ترکیبات طبیعی موجود در عسل شمال

عسل کنار محلی تولید شمال شامل ترکیبات گسترده و مفیدی است که در کنار هم قرار گرفته اند و فواید بیشماری را برای فرد مصرف کننده به ارمغان می آورند. از جمله مهم ترین و ثمرببخش ترین عناصر موجود در این ماده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اسیدهای آلی: این اسیدها که شامل استیک و اسید فرمیک هستند نقش موثری در جلوگیری از فعالیت باکتری های مضر در بدن ایفا می کنند. بدین ترتیب ایجاد عفونت و قارچ در قسمت های مختلف بدن با محدودیت فراوانی مواجه خواهد شد و به همین دلیل است که عسل کنار به عنوان یک ماده ضدعفونی کننده در حفظ سلامت اعضای بدن شناخته می شود.
  • امگا-3: اسید چرب امگا ۳ یکی از ضروریات بدن محسوب می شود و وجود آن برای تقویت و سلامت قلب و عروق حیاتی است. افرادی که با مصرف عسل این ماده را به بدن خود تزریق می کنند قلب سالم تری داشته و می توانند از پیری زودرس جلوگیری نمایند.
  • کتون ها: کتون نیز مانند دیگر ترکیبات موجود در عسل خاصیت ضد قارچ دارد و از تجمع آلودگی و باکتری های آسیب زا در نواحی حیاتی بدن ممانعت به عمل می آورد.
  • کربوهیدرات ها: همانطور که می دانید کربوهیدرات نیاز ضروری بدن محسوب می شود و عسل کنار محلی تولید شمال شامل مقادیر مناسبی از این ترکیب است. وجود کربوهیدرات هایی مانند فروکتوز و گلوکز تامین انرژی در بدن را به همراه خواهد داشت.

عسل کنار ضد درد

عسل کنار ضد درد

آزمایش های کنترل کیفیت عسل

عسل کنار محلی تولید شمال در طی مراحل تولید تحت آزمایش های تخصصی و دقیق انجام گرفته و بدین ترتیب فرد مصرف کننده می تواند این محصول را با خیال راحت و اطمینان از دریافت تمام مواد معدنی موجود در آن به مصرف برساند. تولید کنندگان حرفه ای و پرسابقه که به دنبال داشتن ارتباط دائمی با مشتریان خود هستند تمام سعی خود را به کار می گیرند تا بتوانند محصولی با کیفیت و مرغوب را به دست خریدار برسانند.

انجام این آزمایش ها موجب می شود خیال تولید کننده و مصرف کننده از وجود مقادیر مواد مفید در عسل راحت شود. همچنین این آزمایش ها و ارائه مدارک اثبات انجام آنها به خریدار سبب می شود اعتمادسازی انجام شده و مشتری برای انجام معاملات بعدی اقدام کند. آزمایش های مذکور با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی انجام می شوند و در طی روند آنها تمام عناصر موجود در عسل و میزان هر یک از آنها سنجیده می شود.

این روند می تواند به طور واضح بیان کننده میزان کیفیت عسل به شمار بیاید و از این طریق می توان قیمت گذاری منصفانه ای برای عسل کنار محلی تولید شمال به انجام رسانید. عسل هایی که در مناطق مختلف تولید می شوند کیفیت های گوناگونی دارند و هر کدام از آنها بسته به عناصر و مواد معدنی موجود در دسته های مختلفی قرار می گیرند.

عسل کنار مرغوب شمال

عسل کنار مرغوب شمال

افزایش سطح هوشیاری با مصرف عسل

عسل کنار محلی تولید شمال در افزایش سطح هوشیاری مغز تاثیر بسیار زیادی دارد و استفاده مداوم از این محصول موجب می شود از ابتلا به آلزایمر و بیماری های مربوط به حافظه جلوگیری گردد. مطالعات انجام شده توسط محققین بیانگر این ویژگی در عسل هستند و این متخصصین اعلام نموده اند که تاثیر عسل بر نورون های دستگاه عصبی بسیار زیاد است.

ترکیبات موجود در این ماده می توانند بر قشر مخ و بخش های مربوط به حافظه تاثیر گذاشته و فعالیت آنها را افزایش دهند. بدین ترتیب می توان نتیجه گرفت که مصرف عسل کنار محلی تولید شمال نتایجی شگفت انگیز به همراه خواهد داشت. امروزه وجود عسل در برنامه غذایی کودکان امری مهم تلقی شده و موجب می گردد هوشیاری دانش آموز درصد کلاس درس تا حد زیادی افزایش پیدا کند.

همانطور که می دانید فعالیت مغز وابسته به مواد قندی بوده و بهتر است این مواد به صورت طبیعی توسط بدن دریافت کردند. برای رسیدن به این هدف بهترین گزینه عسل کنار محلی و طبیعی است که می تواند علاوه بر تامین انرژی مورد نیاز تاثیرات مثبت فراوانی بر حافظه فرزند شما داشته باشد. همچنین این محصول اثرگذاری قابل تاملی بر افزایش شدت تمرکز در هنگام یادگیری خواهد گذاشت.

عسل کنار تولید مازندران

عسل کنار تولید مازندران

قیمت جدید عسل کنار محلی تولید شمال

قیمت عسل کنار محلی تولید شمال با توجه به اینکه در کدام منطقه از شمال کشور تولید شده باشد متفاوت است. تولید عسل در مناطقی مانند گیلان، مازندران و گلستان رواج بسیاری دارد و از آنجا که گیاهان موجود در هر کدام از این نواحی خواص مخصوص به خود را دارند، عسل های تولید شده نیز دارای ارزش های گوناگونی هستند.

به طور کلی بهترین عسل کنار در بازار بین 600 تا 1.800 هزار تومان به فروش می رسد. برای دریافت قیمت های جدید و آگاهی از محصولات موجود می توانید به وب سایت مراجعه کرده و از طریق تماس با کارشناسان اطلاعات مربوطه را به دست بیاورید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *