مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

طرز تهیه نوشیدنی عسل کنار معطر + قیمت جدید عسل

آنچه در این مقاله می خوانید ...

نوشیدنی عسل کنار معطر و آبلیمو؛ معجزه درمان سرماخوردگیچای آرامش بخش دارچین و عسلمعجون شیر و عسل؛ صبحانه ای مقویقیمت جدید عسل کنار معطر
نوشیدنی عسل کنار معطر

نوشیدنی عسل کنار معطر دارای طعم و بوی دلپذیر و بی نظیری است که باعث می شود آرامش دلچسبی خواهد شد و در مقایسه با انواع نوشیدنی های صنعتی از کیفیت بالاتری برخوردار است. امروزه خلاقیت های زیادی در زمینه تهیه انواع نوشیدنی های ساخته شده با استفاده از عسل کنار شکل می گیرد که باعث ایجاد تنوع گسترده ای در آنها شده است.

عسل کنار خواص فراوانی دارد و به همین دلیل است که از آن برای تهیه مایعات خوشمزه و مقوی استفاده می شود تا بدین ترتیب علاوه بر افزایش قوای بدن و سطح سلامت آن از خوردن این نوشیدنی دلچسب لذت ببرید و آرامش کافی بیابید. بسیاری از کافی شاپ های مدرن و سنتی نیز با استفاده از عسل به عنوان یک شیرین کننده طبیعی نوشیدنی های آرامش بخش و جذابی را به مشتریان خود ارائه می دهند که باعث شده است بر تعداد مراجعه کنندگان روز به روز افزوده گردد.

بسیاری از علاقمندان نیز در خانه با استفاده از دستورهای ساخت انواع نوشیدنی اقدام به تهیه مایعات جذاب و خوش طعمی می کنند که عطر عسل موجود در آنها اشتهای مصرف کننده را برانگیخته و از این طریق نه تنها تایم لذت بخشی را سپری می کند بلکه از فواید موجود در عسل نیز بهره خواهد برد.

ما در این مطلب تلاش کرده ایم تا پرطرفدارترین نوشیدنی های ساخته شده با عسل کنار را برای شما معرفی کنیم تا با درست کردن آنها از طعم نوشیدنی عسل کنار معطر لذت ببرید و با آگاهی بیشتر به سراغ خرید این محصول بروید.

 

نوشیدنی عسل کنار معطر

نوشیدنی عسل کنار معطر به جای داروهای مسکن

نوشیدنی عسل کنار معطر و آبلیمو؛ معجزه درمان سرماخوردگی

نوشیدنی عسل کنار معطر به همراه آبلیمو یک نوشیدنی طبیعی و قدیمی است که از سالیان قبل مورد استفاده قرار می گرفته است. ترکیب عسل و آبلیمو علائم سرماخوردگی را به شدت کاهش می دهد و از طریق مصرف آن می توانید شاهد ایجاد تغییرات محسوسی در احوال خود باشید.

اضافه کردن عسل کنار به آبلیموی تازه باعث می شود ویتامین سی موجود در آن تا چندین برابر بیشتر جذب بدن شده و بدین ترتیب اثر آن سریعتر در بدن پدیدار گردد. همچنین این ترکیب خواص موجود در عسل را با سرعت بیشتری در بدن نشانده و استفاده از آن موجب می شود گلبول های سفید با قدرت بیشتری شروع به بیرون راندن عوامل سرماخوردگی کنند.

نوشیدنی عسل آبلیمو در مواقعی که دچار سرماخوردگی نشده ایم نیز مصرف می شود و دارای طعم و مزه دلپذیری است. بسیاری از افراد از این نوشیدنی برای پذیرایی از مهمان نیز استفاده می کنند و اوقات خوشی را به وجود می آورند. مصرف روزانه ترکیب عسل آبلیمو در محل کار یا مدرسه نیز باعث می شود علاوه بر تامین انرژی لازم جهت فعالیت های روزانه، استقامت بدن در برابر عوامل بیماری زا نیز افزایش پیدا کند.

نوشیدنی عسل کنار معطر که با آبلیمو ترکیب شده باشد فواید فراوانی دارد و به همین دلیل است که عده زیادی از مردم این نوشیدنی جذاب را همیشه در منزل آماده می کنند و از آن برای میان وعده استفاده می نمایند.

ترکیب عسل کنار با دمنوش دارچین

ترکیب عسل و دارچین برای آرامش و تقویت مو

چای آرامش بخش دارچین و عسل

نوشیدنی عسل کنار معطر با مواد طبیعی و گیاهان دارویی قابل ترکیب شدن است و از این طریق می توان معجون های مختلف و نوشیدنی های درمانی و مغذی تهیه کرد. ترکیب عسل با دمنوش دارچین یکی از معطرترین و دلچسب ترین نوشیدنی های گرم به شمار می آید. بسیاری از افراد برای رفع خستگی و رهایی از استرس های روزانه این دمنوش خوشبو و لذیذ را تهیه می کنند و با استفاده از آن دقایقی را با آرامش مطلوب سپری می نمایند.

دمنوش دارچین به عنوان یک مسکن اعصاب محسوب شده و به همین دلیل است که عده زیادی از افراد به صورت روزانه از آن استفاده می کنند و بدون خوردن چای دارچین به سراغ فعالیت های روزانه خود نمی روند. مخلوط شدن این دمنوش با عسل کنار طبیعی باعث می شود میزان تاثیردهی آن افزایش پیدا کرده و فرد مصرف کننده با سرعت بیشتری به آرامش دلخواه برسد.

طعم بی نظیر نوشیدنی عسل کنار معطر به همراه دارچین موجب شده است محبوبیت این ترکیب در میان دمنوش های جدید و خلاقانه افزایش پیدا کند و به عنوان یکی از مشهورترین پیشنهادهای کافی شاپ های سنتی و مدرن نیز به شمار بیاید. افراد علاقه مند می توانند این دمنوش را به راحتی در منزل نیز تهیه کنند و از طعم دلپذیر آن لذت ببرند.

ترکیب شفابخش شیر و عسل

ترکیب شفابخش شیر و عسل

معجون شیر و عسل؛ صبحانه ای مقوی

نوشیدنی عسل کنار معطر و شیر نیز یکی از شناخته شده ترین مایعات بوده و کمتر کسی ادعا می کند که تا به حال طعم آن را نچشیده باشد. از جمله مزایای استفاده از این نوشیدنی پرخاصیت که به صورت گرم یا سرد مصرف می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تامین انرژی: انرژی موجود در عسل به همراه چربی شیر می تواند برای ساعات زیادی فرد را از خوردن مواد غذایی دیگر بی نیاز نموده و در جهت تناسب اندام و جلوگیری از چاقی کمک کننده است.
  • استحکام استخوان: همانطور که می دانید شیر حاوی مقادیر زیادی از کلسیم است و ترکیب آن با نوشیدنی عسل کنار معطر باعث به وجود آمدن ترکیبی خوش عطر و با قوی می شود که تاثیر زیادی در سفت شدن و طول عمر بیشتر استخوان ها دارد.
  • افزایش ایمنی: امنیت بدن با خوردن عسل افزایش پیدا می کند و ترکیب آن با شیر موجب می شود گلبول های سفید تقویت شده و در برابر بیماری ها ایستادگی کنند.
  • خواب آرام و عمیق: شیر ماده ای آرامش بخش و خواب آور است و هنگامی که آن را به همراه عسل مصرف کنید به آرامش مطلوبی رسیده و خوابی عمیق را تجربه خواهید کرد که در سرتاسر شب باعث می شود خستگی و استرس های روزانه از تن بیرون برود.

مخلوط عسل درمانی و آبلیمو

مخلوط عسل درمانی و آبلیمو

قیمت جدید عسل کنار معطر

قیمت نوشیدنی عسل کنار معطر در حال حاضر در حدود 600 تا 1.800 هزار تومان معین شده است که با توجه به کیفیت عسل ممکن است تغییراتی در این بازه به وجود بیاید. همانطور که می دانید هر چقدر کیفیت عسل بالاتر باشد و غلظت بیشتری از مواد معدنی و ویتامین در آن یافت شود بهای تعیین شده برای آن نیز بیشتر است.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت و تماس با کارشناسان فروش جدیدترین و تازه ترین قیمت ها را دریافت کرده و هر سوالی در رابطه با نوع عسل داشته باشید از این عزیزان بپرسید.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *