مجموعه زایگر شما را به خرید بهترین عسل دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فواید عسل پر انرژی صادراتی ایران + خرید آنلاین

آنچه در این مقاله می خوانید ...

تاثیر عسل بر هیدراته کردن بدنمقایسه قند موجود در عسل و قندهای مصنوعیمعایب مصرف بیش از حد عسلقیمت عسل پر انرژی صادراتی ایران
عسل پر انرژی صادراتی ایران

عسل پر انرژی صادراتی ایران از جمله محصولات صادراتی با کیفیت و منحصر به فرد است که در بازارهای جهانی عرضه می شود. این محصول انرژی زایی بسیار بالایی دارد و برای افرادی که در طول روز نیازمند دریافت انرژی زیادی هستند بهترین گزینه به شمار می آید.

ورزشکاران بزرگترین گروه خریداران عسل انرژی زا را تشکیل می دهند و برای اینکه بتوانند فعالیت های ورزشی خود را در بهترین حالت ممکن به اتمام برسانند در زمان های به خصوصی نسبت به مصرف عسل اقدام می کنند.

ارزشمند بودن عسل ایرانی به دلیل برداشت این محصول از مناطق خوش آب و هوا و وجود تنوع گیاهی گسترده در این کشور است. بسیاری از سرزمین های همجوار و غیر همجوار مشتریان ثابت خرید عسل های ایرانی هستند زیرا این کشور به عنوان یک منطقه چهار فصل قادر است در تمام طول سال به تولید عسل بپردازد و از آنجا که گیاهان با کیفیت و مرغوبی در کشور ما می رویند محصول عسل پر انرژی صادراتی ایران فروش چشمگیری در بازارهای جهانی به خود اختصاص داده است.

این محصول شامل مقادیر بسیاری کربوهیدرات و فاکتورهای انرژی زا است که باعث می شود افراد بتوانند بدون خستگی در اعضای بدن خود به فعالیت ادامه دهند. کربوهیدرات موجود در عسل طبیعی نه تنها باعث چاقی نمی شود بلکه با تامین انرژی مورد نیاز بدن افراد را از خوردن افراطی مواد غذایی مصنوعی باز می دارد و بدین ترتیب روند کاهش چربی اضافه را برای افراد پدید می آورد.

ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات گسترده تری راجع به خواص عسل های طبیعی به شما ارائه دهیم پس تا انتها با ما همراه شوید.

عسل پر انرژی صادراتی ایران

عسل پر انرژی صادراتی ایران

تاثیر عسل بر هیدراته کردن بدن

عسل پر انرژی صادراتی ایران به جذب آب توسط سلول های بدن کمک نموده و بدین ترتیب می تواند در جهت تامین آب مورد نیاز کمک کننده باشد. این ویژگی در عسل به هیدراته شدن بدن خواهد انجامید و این عمل با مصرف عسل به صورت طبیعی صورت می پذیرد.

همچنین درصد قابل توجهی از اثر طبیعی را آب تشکیل داده است که با نفوذ در عمق سلول و عبور از غشای آن می تواند تعادل رطوبت را برای اعضای بدن به همراه داشته باشد. قندهایی مانند گلوکز و فراکتوز که در عسل موجود هستند نیز سبب می شوند روده ها به آسانی بتوانند آب را جذب نموده و درب ثمر رسیدن عملیات هیدراتاسیون کمک بزرگی به شمار بیایند.

وجود مقدار مناسبی از یون های سدیم و پتاسیم در عسل پر انرژی صادراتی ایران نیز به عنوان یکی از فاکتورهای تنظیم تعادل آب و الکترولیت در بدن محسوب می شود. این ویژگی ها بر سلامت پوست و افزایش شادابی آن نیز اثرگذار هستند. توجه به این نکته نیز ضروری است که مصرف عسل به تنهایی باعث هیدراته شدن بدن نمی گردد و لازم است در کنار این ماده مغذی از مواد غذایی مفید و آبرسان نیز استفاده کنید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

عسل طبیعی با قند متعادل

عسل طبیعی با قند متعادل

مقایسه قند موجود در عسل و قندهای مصنوعی

عسل پر انرژی صادراتی ایران تفاوت زیادی با قندهای مصنوعی و پر ضرر دارد که در ادامه به بررسی و مقایسه این دو ماده غذایی خواهیم پرداخت. از جمله مهم ترین تفاوت های موجود میان قندهای مصنوعی و عسل طبیعی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • منشا قندی: این موضوع که قند از چه منشائی تولید شده است بسیار حائز اهمیت بوده و باید گفت قندهای موجود در عسل های طبیعی از منشا گیاهان پرخاصیت است که ریشه در طبیعت داشته و هماهنگی بسیار بالایی با سلول های بدن دارند. اما قندهای مصنوعی تا حد زیادی با استفاده از ترکیبات شیمیایی به وجود آمده اند.
  • نسبت ترکیب: عسل با توجه به منطقه آب و هوایی شیرین می شود و نسبت ترکیب عناصر مختلف در آن با توجه به ناحیه جغرافیایی معین شده است اما قندهای مصنوعی تنها یک مقدار ثابت از هر ترکیب در خود جای داده اند و انعطاف پذیری مناسب برای بدن های مختلف را ندارند.
  • اثرات نامطلوب: همانطور که می دانید قندهای مصنوعی تبعات ناگواری برای بدن دارند و هیچگاه نمی توانند به طور کامل با اعضای بدن و بافت های موجود در آن سازگار شوند اما عسل طبیعی به خوبی توسط سلول ها جذب شده و انرژی مورد نیاز را تامین می کند.
  • سلامت دندان: خوردن عسل پر انرژی صادراتی ایران نه تنها تاثیر منفی بر سلامت دندان نمی گذارد بلکه به استحکام آن نیز کمک می کند و باعث می شود در بزرگسالی دچار درد دندان یا خرابی آن نشوید اما قندهای مصنوعی به عنوان مهمترین عامل برای خراب شدن دندان ها به شمار می روند.

عسل مناسب برای دیابت

عسل مناسب برای دیابت

معایب مصرف بیش از حد عسل

عسل پر انرژی صادراتی ایران بایستی به اندازه لازم مصرف شود و از استفاده بیش از حد آن خودداری گردد زیرا مصرف هر ماده غذایی بیش از حد نیاز ممکن است عواقب ناخوشایندی را نیز به همراه داشته باشد. اولین و مهم ترین نتیجه مصرف بیش از حد عسل ابتلا به چاقی و اضافه وزن است.

خوردن عسل بیش از آنچه که بدن نیاز داشته باشد می تواند منجر به مشکلات گوارشی گردد. ورود بیش از حد آنزیم های موجود در عسل به معده و دستگاه گوارش عملکرد آنها را با اختلال مواجه نموده و باعث می شود فرد مصرف کننده دچار بیماری های مزمن یا موقتی در این قسمت گردد.

افرادی که مبتلا به دیابت هستند نیز بایستی تعادل را در مصرف عسل پر انرژی صادراتی ایران برقرار سازند و خوردن این ماده غذایی را تحت نظر پزشک انجام دهند. هرچند عسل طبیعی یک ماده ضد حساسیت است و از به وجود آمدن بیماری های آلرژیک جلوگیری می کند اما مصرف بیش از حد آن ممکن است نتیجه وارونه به همراه داشته باشد و بروز مشکلات حساسیتی را سبب گردد.

عسل طبیعی صادراتی پرانرژی

عسل طبیعی صادراتی پرانرژی

قیمت عسل پر انرژی صادراتی ایران

قیمت عسل پر انرژی صادراتی ایران در بازارهای داخلی و خارجی بر اساس کیفیت محصول مشخص می شود. در حال حاضر بهترین نوع عسل با توجه به کیفیتی که دارد در بازه قیمتی 600 تا 1.800 هزار تومان خرید و فروش می شود.

خریداران و متقاضیان ثبت سفارش می توانند از طریق شماره تلفن های قرار داده شده در سایت با کارشناسان ما تماس گرفته و علاوه بر دریافت قیمت های جدید و به روز راهنمایی های لازم را در جهت انتخاب مناسب ترین نوع عسل دریافت نمایند.

1/5 - (1 امتیاز)

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

call icon 09120175480
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *